لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران
شیوه یاب

شیوه رسیدن به ارامش با مدیتیشن

دسته بندی : سلامتی     تاریخ : ۷ آبان ۱۳۹۵     بازدید : 33

مدیتیشن تکنیکی است برای خالی کردن ذهن و رسیدن به آرامش. از مزایای مدتیشن می توان به آرامش اشاره کرد و اینکه پزشکان معتقدند که این تکنیک جسم و روح افراد را تقویت می کند و موجب بهبود سیستم ایمنی بدن می شود. اما سوال این است که به عنوان یک فرد تازه کار، مدیتیشن را از کجا شروع کنیم؟ به شما توصیه می شود برای شروع مدتیشن مراحل زیر را دنبال کنید:
۱ـ بدن خود را پیمایش کنید. یکی از روش های خالی کردن ذهن این است که تمرکز خود را بر روی بدن خود معطوف کنید. به طور تمام ذهن خود را معطوف نوک انگشتان خود کنید و همینطور به سمت بالا بیایید و روی تک تک اعضای بدن خود تمرکز ویژه ای داشته باشید.
۲ـ به موسیقی آرامش بخش گوش کنید. موسیقی کلید ورود به آرامش ذهن در مدیتیشن است. باید موسیقی را انتخاب کنید که حس آرامش، رویاپردازی و آسودگی را به شما القا کند. البته بهتر است آن موسیقی بی‌کلام باشد، اما اگر طرفدار موسیقی‌های کلامی هستید بهتر است که گزینه‌ای را انتخاب کنید که تُن آرامی داشته باشد.
۳ـ تصویرسازی کنید. تصاویر مثبت و آرامش بخش شما را در مدیتیشن به جلو می اندازد. چشمان خود را ببیندید و زیبا ترین تصاویری را که می توانید، تصور کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شیوه های مشابه

شیوه درمان سرماخوردگی و آنفولانزا

شیوه کاهش درد سینوس ها

شیوه تقویت قدرت چشم و بینایی

شیوه حجیم کردن عضلات بدون وزنه

شیوه یاب
کپی رایت © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شیوه یاب می باشد.
هرگونه کپی برداری از مطالب صرفا با ذکر منبع و لینک به آدرس اصلی مجاز است.