لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران
شیوه یاب

شیوه تغذیه مادران در دوران بارداری

دسته بندی : بانوان سلامتی     تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۵     بازدید : 65

تغذیه در بارداری

تغذیه در بارداری | در این مطلب به معرفی یک راهنمای تغذیه ای برای مادران در دوران بارداری شان می پردازیم . در ادامه با ما همراه باشید.

۱- مصرف نوشیدنیهای کافئین دار مانند چای، قهوه و نوشابه های گازدار را به ۲ لیوان در روز محدود کنید. زیرا می تواند موجب تولد نوزاد کم وزن یا تولد نوزاد با عوارض عصبی شود. مصرف زیاد دم کرده های گیاهی مانند گل گاوزبان و نعناع نیز توصیه نمی شود.

۲- از مصرف الکل و استعمال دخانیات شدیدا پرهیز نمائید.

۳- از مصرف شکلات، غذاهای شور و غذاهای چرب، سوسیس و کالباس پرهیز نمائید.

۴- حداقل هفته ای یک یا دو نوبت از ماهی و غذاهای دریایی استفاده نمائید در غیر اینصورت
روزانه یک عدد کپسول امگا ۳ یا کپسول روغن ماهی استفاده نمائید.

۵- روزانه ۱۵-۱۰ دقیقه در معرض نور آفتاب قرار گیرید.

دکتر سلام


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شیوه های مشابه

شیوه زیباشدن از دید علمی

شیوه بافت شنل بافتنی با میل

شیوه لکه گیری پوست با دستور خانگی

شیوه جوانسازی طبیعی پوست بدون بوتاکس

شیوه یاب
کپی رایت © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شیوه یاب می باشد.
هرگونه کپی برداری از مطالب صرفا با ذکر منبع و لینک به آدرس اصلی مجاز است.