شیوه یاب

شیوه تغذیه مادران در دوران بارداری

دسته بندی : بانوان سلامتی     تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۵     بازدید : 160

تغذیه در بارداری

تغذیه در بارداری | در این مطلب به معرفی یک راهنمای تغذیه ای برای مادران در دوران بارداری شان می پردازیم . در ادامه با ما همراه باشید.

۱- مصرف نوشیدنیهای کافئین دار مانند چای، قهوه و نوشابه های گازدار را به ۲ لیوان در روز محدود کنید. زیرا می تواند موجب تولد نوزاد کم وزن یا تولد نوزاد با عوارض عصبی شود. مصرف زیاد دم کرده های گیاهی مانند گل گاوزبان و نعناع نیز توصیه نمی شود.

۲- از مصرف الکل و استعمال دخانیات شدیدا پرهیز نمائید.

۳- از مصرف شکلات، غذاهای شور و غذاهای چرب، سوسیس و کالباس پرهیز نمائید.

۴- حداقل هفته ای یک یا دو نوبت از ماهی و غذاهای دریایی استفاده نمائید در غیر اینصورت
روزانه یک عدد کپسول امگا ۳ یا کپسول روغن ماهی استفاده نمائید.

۵- روزانه ۱۵-۱۰ دقیقه در معرض نور آفتاب قرار گیرید.

دکتر سلام


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شیوه های مشابه

شیوه صحیح انتخاب همسر

شیوه بخور دادن به صورت

شیوه شاد کردن همسفر زندگی

شیوه رفتار عروس خانم با مادر شوهر

شیوه یاب
کپی رایت © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شیوه یاب می باشد.
هرگونه کپی برداری از مطالب صرفا با ذکر منبع و لینک به آدرس اصلی مجاز است.